Ćwiczenia na powiększanie członka

powiększanie członka

Zacznij ćwiczyć swojego penisa

Istnieją naturalne ćwiczenia, które prowadzą do powiększenia naszego członka także wydłużenia czasu erekcji. Tak, więc przestawiamy 3 proste sposoby. Wykonywane regularnie przyniosą widoczne efekty. Jest to niestety metoda dla cierpliwych i wytrwałych ponieważ przyjdzie nam poczekać na rezultaty.

Często możemy przeczytać opinie, że nie ma dobrych sposobów na skuteczne powiększanie naszego berła. Jednak Ci, którzy zdecydują się spróbować. Pozbędą się wszelkich kompleksów i również będą cieszyć się wielkim przyrodzeniem.

Nasz penis zbudowany jest głównie z tkanki gąbczastej. Celem naszym więc jest zwiększenie dopływu krwi do niej. Dlatego spowoduje to jej rozbudowę.

Rozciąganie – ćwiczenie nr 1

Przed rozpoczęciem ćwiczeń. Warto przy okazji zwrócić uwagę na istotne szczegóły jak m.in. organizacja.

  • Zmierz swój penis także prowadź spis regularnie raz na tydzień lub w późniejszym terminie.
  • Spraw sobie dobry środek nawilżający. To jest niezbędny element by nie zrobić sobie żadnych otarć również dla komfortu.
  • Ćwiczenia muszą być wykonywane codziennie. Właśnie konsekwencja jest podstawą do sukcesu.

Rozgrzewka przed treningiem:

Rozgrzej kompres, ręcznik do ok. 45 stopni. Dlatego aby nie parzyło. Owiń swojego członka oraz trzymaj tak przez ok. 5 minut. Tak więc do naszego penisa wpłynie więcej dotlenionej krwi. Sprawi to szybsze i dużo lepsze efekty.

Rozciąganie:

Pierwsze ćwiczenie pozwala na wydłużenie naszego przyrodzenia. Dlatego jest to podstawowa kwestia przy zabiegu.

  • Złap za główkę kciukiem i trzema palcami, środkowym palcem obejmij poniżej główki.
  • Zacznij go rozciągać, ale z taką siłą byś nie odczuwał bólu. Trzymaj tak od 15 do 30 sekund. Ważne jest czuć lekkie rozciąganie.
  • Przerwij na chwilę. Powtórz czynność kilkukrotnie.

Mięśnie Kegla – ćwiczenie nr 2

Nie jest to typowe ćwiczenie na powiększanie. W żaden sposób to nie wpływa na wielkość. Jednak wpływa znacząco na czas erekcji. Równie ważny element podczas przygód seksualnych.

  • Mięśnie Kegla napinasz podczas trzymania moczu. Napnij mięśnie i utrzymaj ten stan ok. 2-3 sekund, następnie puść. Następny raz.
  • Rozpocznij od 30 powtórzeń dziennie aż dojdzie do 300 napięć dziennie.
  • Po serii powtórzeń napnij mięśnie Kegle na 20-30 sekund. Następnie odpocznij 30 sekund. Dokonaj 5 takich serii.

Technika Jelq – ćwiczenie nr 3

Najstarsza technika na powiększanie członka. Znana jeszcze z czasów starożytnych.

  • Użyj środek nawilżający.
  • Złap penisa ręką, ściągając skórę w dół i trzymając palcem wskazującym i kciukiem u podstawy.
  • Przeciągnij ręką aż do główki tam zatrzymaj. Ruch powinien trwać 1-3 sekundy.
  • Rozluźnij oraz wróć do początku. Ćwiczenie powinno trwać ok. 15 do 30 minut.

Regularna praca przyniesie owoce. Jeżeli jednak pragniesz naprawdę skuteczną metodę. Warto nie tylko stosować powyższe ćwiczenia. Warto również zapoznać się z poniższym produktem.

Sprawdź krem na powiększanie penisa Titanium.

Pamiętaj , aby unikać niebezpiecznych artykułów na temat powiększania członka. W internecie jest dostępna szeroka gama produktów od tabletek po dziwne urządzenia. Ręczna praca nad swoim skarbem w połączeniu z bezpośrednim środkiem stymulującym wzrost jak właśnie krem są najbardziej rozsądnym wyborem. Nie spotkasz się z ryzykiem jak w przypadku zabiegów chirurgicznych lub też podczas aplikowania w siebie tabletek.

Nie daj sobie również wmówić, że to niemożliwe. Powiększanie członka to normalna praktyka u wielu Panów. Jednak należy mieć na uwadze, że trzeba robić to z głową i regularnie.

Copyright © 2019 SexDarmowy.pl | Polityka prywatności | Warunki użytkowania | O nas | Kontakt
top